Správni rodičia

Teleshopping, v ktorom sa predávajú rodičia? Dokonca tí “správni, plyšoví“, ktorí by dokázali byť lepší ako skutoční? Nie, to naozaj nie je možné. Ani my v Nadácii pre deti Slovenska si to nemyslíme a ani sme nezačali predávať plyšové bábiky. Naopak, sme presvedčení, že tými správnymi rodičmi a dospelými, sú len naozajstní rodičia a blízki ľudia.

Vieme, že je veľmi potrebné rozprávať sa s deťmi o tom, čo ich trápi a čo ich robí šťastnými. Je pre nás dôležité hovoriť o tom aj s Vami.

„Správni rodičia“ je vzdelávacia kampaň, ktorou chceme upozorniť na fakt, že podľa nášho prieskumu až 52% detí a mladých zo 487 opýtaných uviedlo, že im rodičia venujú málo času a pozornosti. A viete, že 100% z nás, či už máme 3, 15, alebo 50 rokov, túži byť vypočutými svojimi blízkymi, mať čas na spoločné rozhovory a blízkosť toho druhého a cítiť sa rešpektovanými takí, akí sme?

Táto kampaň je o nás, milí dospelí. Buďme tými správnymi dospelákmi, správnymi rodičmi Takými, akých sme my chceli mať pri sebe, keď sme boli malí. Takými, akých chcú a potrebujú naše deti.